Menu

HOOGWAARDIGE HOUTEN VLOERSPECIALIST GEBRUIKT DURAFRAME® OP HUN VERKOOPPUNT

Sinds de lancering van Duraframe® in 2009 hebben we het assortiment zien gebruikt worden op een manier die we nooit eerder hebben overwogen.

Van backoffice-verkoopborden voor de detailhandel tot autoriteiten in showrooms, de manier waarop onze klanten deze innovatieve oplossing gebruiken, is voortdurend aan verandering onderhevig en onze laatste casestudy draagt bij aan deze groeiende lijst.

Over de klant

VOGART, gevestigd in Ljubljana – Slovenië, is gespecialiseerd in hoogwaardige houten vloeren en andere soorten vloerbedekking. Met iets minder dan tien medewerkers genereert het bedrijf een omzet van ongeveer 1,8 miljoen euro. Andreja en haar team werken voornamelijk samen met binnenhuisarchitecten, vloerspecialisten en meubelmakers, maar er komen ook veel eindgebruikers naar de showroom om regelmatig advies te vragen.

Het probleem

Met zo’n drukke showroom was VOGART op zoek naar een bewegwijzeringsoplossing om de belangrijkste verkooppunten op hun verschillende hoogwaardige productmonsters te tonen. De oplossing moest er niet alleen professioneel uitzien op bij het merk te passen, maar ook duurzaam en eenvoudig te gebruiken zijn.

“Aanvankelijk gebruikten we papieren etiketten om klanten in één oogopslag alle benodigde informatie over elk monster te geven. Hoewel ze gemakkelijk te bevestigen waren, raakten ze al snel beschadigd en deden de monsterproducten versleten uitzien”.

De oplossing

De ondernemer begon vervolgens online te kijken naar mogelijke oplossingen en kwam DURAFRAME® tegen. Het originele informatiekader is elegant, duurzaam en eenvoudig te gebruiken. Het is snel en eenvoudig om de inserts te vervangen zonder afbreuk te doen aan de premium uitstraling van het monster.

VOGART koos voor een DURAFRAME® A6 in zilver en heeft meer dan 300 stuks in de showroom gebruikt. “Ik ben blij dat ik DURAFRAME® heb ontdekt. De hoogwaardige uitstraling benadrukt de kwaliteit van onze producten zonder afbreuk te doen aan het monster”, zegt Andreja Voglar.

De sterke zelfklevende achterzijde van de informatiekaders zorgt ervoor dat ze stevig op hun plaats blijven zitten op een stevig en glad oppervlak. Het kader heeft ook een magnetisch opklapbare rand aan alle zijden, wat betekent dat het snel en eenvoudig te gebruiken is en de inzetstukken stevig op hun plaats worden gehouden.

Een interne revisie van de bewegwijzering

Sinds het begin van het gebruik van DURAFRAME® heeft VOGART ook enkele A4-varianten in gebruik genomen, omdat ze zich realiseerden dat ze verschillende andere bewegwijzering rond hun winkel konden verbeteren. Ze zijn begonnen DURAFRAME® te gebruiken voor algemene informatie over de showroom en om speciale promoties te tonen die ze het hele jaar door kunnen hebben.

“Naar mijn mening is DURAFRAME® het perfecte product en precies wat we zochten. Als u op zoek bent naar een aantrekkelijke en professionele manier om informatie te presenteren, of het nu gaat om een etalage, een entree of een winkel, dan is DURAFRAME® de oplossing”.

Ontdek DURAFRAME® voor uzelf 

Met meer dan 80 verschillende afmetingen, bevestigingen en kleurmogelijkheden in het assortiment, geloven wij dat er voor iedereen een DURAFRAME® bestaat.

Of het nu gaat om het tonen van bedrijfsnotities in een kantooromgeving, gezondheids- en veiligheidsinformatie in een magazijn of seizoenpromoties in een winkeletalage, DURAFRAME® is de ideale oplossing.

U hoeft uw muren niet te beschadigen met schroeven en bouten en u hoeft geen hoge installatiekosten te betalen!

Klik hier en ontdek het assortiment >>