Een overzicht van onze oplossingen:
Hygiënische hulpmiddelen
Wil je afstandsmaatregelen hanteren of hygiënische voorzorgsmaatregelen aanbieden? Dan kan je gebruik maken van verschillende ondersteunende oplossingen die je hiermee op weg helpen. Een goed voorbeeld zijn onze handgeldispensers en vloermarkeringsstickers. Ook persoonlijke beschermingsmiddelen en informatiesystemen bieden de nodige ondersteuning van jouw hygiënisch concept.

Vloermarkeringsstickers, vloerstandaards en persoonlijke beschermingsmiddelen
Etalage en inkomhal
Informatiesystemen
Informatiekaders
Met slimme concepten kan je jouw klanten op een duidelijke manier verwelkomen. Gebruik een DURAFRAME® informatiekader om openingsuren op te hangen of om de nieuwste rentetarieven of klantenacties te afficheren. Dit zelfklevende kader biedt jouw bankkantoor vele voordelen:
- Presenteer informatie op een hoogwaardige en professionele manier
- Snel invoegen en vervangen van documenten via een magnetisch kader
- Gemakkelijk te bevestigen op gladde, vlakke oppervlakken
Deurborden en vloerstandaards
Een deurbordje op of naast elke deur in je bankkantoor. Zo laat je zien welke adviseur of bankdienst zich waar bevindt en vinden jouw klanten gemakkelijk hun weg doorheen het gebouw. Bovendien laten keurig opgehangen deurborden een professionele indruk na. Met onze gratis DURAPRINT® software kan je snel en eenvoudig inserts ontwerpen voor al jouw deurborden.

Ook dit is handig in de inkomhal van jouw bank
Kantooruitrusting
De basisuitrusting en het meubilair die in een kantoor nodig zijn, kunnen we eenvoudig opsplitsen:
- Basisuitrusting: bureau, bureaustoel, kasten en bureaulampen
- Technische uitrusting: computer en laptop, kopieerapparaat en printer, telefoon en eventueel een projector of een televisie met webcam voor vergaderingen
De lijst van aanvullende apparatuur die uw werkdag vergemakkelijkt en optimaliseert, is echter uitgebreider. In de eerste plaats is een opgeruimde, ergonomisch ingerichte werkplek essentieel. Naast in hoogte verstelbare monitorhouders, ergonomisch gevormde muismatten en polssteunen, en hoogwaardige ladeblokken, bieden wij een veelzijdig assortiment producten die jouw werkdag veraangenamen. Deze uitrusting kan worden aangevuld met handige bureauaccessoires zoals pennenhouders, bureaumatten en brievenbakjes.

Algemene kantooruitrusting
Meubilair
Bureau organisatie
Naambadges voor het personeel
Naambadges in klantenvergaderingen
Naambadges voor bankwerknemers zijn bij veel gelegenheden nodig, zowel in het dagelijkse werkleven als bij evenementen. Van vergaderingen en seminars tot beurzen en interne evenementen, naambadges vergemakkelijken de communicatie.
Bestel bij DURABLE hoogwaardige, aluminium naambadges en ontwerp deze met ons gratis online DURAPRINT® software. Voeg jouw logo en de namen van je medewerkers gemakkelijk toe dankzij de databasefunctie. Heb je voor jouw bank naambadges in speciale afmetingen nodig? Met de naambadges uit ons BASIC-assortiment kunnen wij het formaat leveren dat je nodig hebt. De aluminiumplaten kunnen flexibel aan jouw wensen worden aangepast en vervolgens met een anodisch drukproces worden bedrukt.
Kaarthouders
Houders voor identiteitskaarten worden vaak gebruikt voor ID's van personeel of voor chipkaarten die moeten worden getoond om toegang te krijgen tot afgesloten ruimten. Ze kunnen aan jouw werkkleding worden bevestigd of om je nek worden gedragen. Dit voorkomt het zoeken naar uw ID-kaart en bespaart werknemers veel tijd.
Als er persoonlijke gegevens op de kaarten zijn opgeslagen, raden wij onze RFID-identiteitskaarthouders aan. Zij voorkomen dat de gegevens door onbevoegden kunnen worden gelezen!
